Skupujemy zaciski od:
- Osób indywidualnych
- Zakładów mechaniki pojazdowej
- Stacji demontażu pojazdów itp.
Skupujemy tylko oryginalne zaciski:
- posiadające oznaczenia producenta oryginału (zaciski nie posiadające oznaczeń nie spełniają często norm stawianych przez producenta oryginału)
- zawierające wszystkie części wchodzące w ich skład (cięgna, sprężyny, tłoki, itp.)
- nie uszkodzone:
- bez urwanych / popękanych mocowań
- bez uszkodzeń mechanicznych korpusu
- z nieuszkodzonym poprzez nieumiejętną regenerację mechanizmem
- z oryginalnym mechanizmem w środku
- zaciski mogą mieć urwany odpowietrznik ale nie mogą mieć zniszczonego otworu po odpowietrzniku po nieudanej próbie gwintowania / montowania gwintu lub redukcji
- zaciski nie mogą mieć uszkodzonego gwintu w miejscu doprowadzenia płynu hamulcowego
- zaciski aluminiowe muszą mieć cały kołnierz, w którym osadzone jest uszczelnienie znajdujący się pod dźwigniami
Nie skupujemy zacisków:
- od aut produkowanych przed 2000 rokiem
- innych niż do aut osobowych i małych aut dostawczych
- ze względu na niedokładne i oszczędnościowe wykonanie, częsty brak wymiarów i bardzo niskiej jakości niehartowane podzespoły nie skupujemy zacisków pochodzenia dalekowschodniego
- nie skupujemy zacisków po regeneracji, w których użyto niskiej jakości, dalekowschodnie mechanizmy hamulca ręcznego w procesie regeneracji, lub tanie zamienniki silników elektrycznych
- nie skupujemy także zacisków producentów, które mieszczą się jako nowe produkty w absolutnie najniższej półce cenowej, gdyż najczęściej nie nadają się do regeneracji