Uwaga. Skupujemy TYLKO!
Aktualnie skupujemy TYLKO zaciski do aut osobowych posiadające od 4 tłoków wzwyż oraz zaciski tylne elektryczne wraz z jarzmami [po za Passat B6 i Audi A4].
Bardzo prosimy o nie wysyłanie zapytań w sprawie innego rodzaju zacisków. Dziękuję
Skupujemy zaciski od:
- Osób indywidualnych – umowa kupna sprzedaży (wzór wysyłam mailem)
- Zakładów mechaniki pojazdowej – faktura
- Stacji demontażu pojazdów itp. – faktura
Skupujemy tylko oryginalne zaciski:
- posiadające oznaczenia producenta oryginału (zaciski nie posiadające oznaczeń nie spełniają często norm stawianych przez producenta oryginału)
- zawierające wszystkie części wchodzące w ich skład (cięgna, sprężyny, tłoki, itp.)
- nie uszkodzone:
- bez urwanych / popękanych mocowań
- bez uszkodzeń mechanicznych korpusu
- z nieuszkodzonym poprzez nieumiejętną regenerację mechanizmem
- z oryginalnym mechanizmem w środku
- zaciski mogą mieć urwany odpowietrznik ale nie mogą mieć zniszczonego otworu po odpowietrzniku po nieudanej próbie gwintowania / naprawy gwintu lub redukcji
- zaciski nie mogą mieć uszkodzonego gwintu w miejscu doprowadzenia płynu hamulcowego
- zaciski aluminiowe muszą mieć cały kołnierz, w którym osadzone jest uszczelnienie znajdujący się pod dźwigniami
Nie skupujemy zacisków:
- pojedynczych sztuk (z wyjątkiem zacisków wielotłoczkowych 4 tłoki wzwyż)
- innych niż do aut osobowych i małych aut dostawczych
- ze względu na niedokładne i oszczędnościowe wykonanie, częsty brak wymiarów i bardzo niskiej jakości niehartowane podzespoły nie skupujemy zacisków pochodzenia dalekowschodniego
- nie skupujemy zacisków po regeneracji, w których użyto niskiej jakości, dalekowschodnie mechanizmy hamulca ręcznego w procesie regeneracji, lub tanie zamienniki silników elektrycznych
- nie skupujemy także zacisków producentów, które mieszczą się jako nowe produkty w absolutnie najniższej półce cenowej, gdyż najczęściej nie nadają się do regeneracji