Wychodząc na przeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającym Klientom oferujemy Państwu malowanie zacisków hamulcowych.
Jak malujemy ?
- Przede wszystkim przygotowujemy powierzchnie do malowania:
- zaciski są rozbierane do części pierwszych, jeżeli składają się z wielu elementów to zawsze są rozkręcane
- czyścimy je chemicznie aby pozbyć się osadów smarów, płynów hamulcowych, itp.
- ponadto stare powłoki rdzy, nalotu, farb, itp. są zdejmowane za pomocą różnego rodzaju odczynników chemicznych i ścierniw (różnej granulacji: piasek, korund, szkło, soda, śrut stalowy) użytych w zależności od czyszczonej powierzchni
- w zaciskach czyścimy / naprawiamy gwinty, czyścimy, polerujemy, honujemy miejsca tego wymagające, naprawiamy mechanizmy
- naprawiamy ubytki, szlifujemy, itp. w miejscach, które są najbardziej widoczne po montażu w aucie
- zaciski hamulcowe są odtłuszczane oraz zabezpieczane są miejsca, które malowane być nie mogą
- w zależności od rodzaju zacisku przygotowujemy je do malowania skręcone lub malujemy w częściach
- malowanie zacisków hamulcowych odbywa się zgodnie z metodą wybraną przez Klienta (patrz cennik lakierowania)
- zaciski są montowane ZAWSZE z nowymi uszczelnieniami (zawsze najwyższej dostępnej jakości lub na życzenie nowe oryginalne producenta zacisku), tłokami, ślizgami, prowadnicami, szpilkami, śrubami, przewodami a także nowymi odpowietrznikami, itp.
- części niedostępne są naprawiane lub odtwarzane a także cynkowane, itp.
- używamy profesjonalnych smarów najwyższej dostępnej jakości
- sprawdzamy pod ciśnieniem szczelność, mechanikę i prawidłowość działania
- zaciski są oddawane Klientowi nasmarowane i gotowe do montażu na kole; potrzeba je jedynie odpowietrzyć.
Jakich farb używamy ?
- jesteśmy jedynym zakładem oferującym możliwość lakierowania zacisków w sposób jaki wykonują to ich producenci przy użyciu tych samych lakierów
- ponieważ stawiamy na jakość, malujemy tylko farbami, które są odporne na działanie wysokich temperatur 150*C, 250*C lub więcej
- absolutnie nie używamy zwykłych lakierów karoseryjnych, gdyż nie spełniają one naszych standardów jakościowych czyli np. zwyczajnie nie są w żaden sposób odporne na wysokie temperatury
- zgodnie z zaleceniami najbardziej znanych producentów zacisków hamulcowych nie używamy lakierów proszkowych
Zobacz cennik lakierowania zacisków hamulcowych, kliknij TUTAJ
Chcesz zobaczyć ile kosztuje regeneracja i malowanie? Skorzystaj z kalkulatora TUTAJ
Chcesz sprawdzić koszt samego lakierowania? Kliknij TUTAJ