Zaciski hamulcowe do pojazdów zabytkowych i aut rzadkich wymagają dużo więcej uwagi niż do aut z nowszych roczników czy po prostu popularnych pojazdów. Nie ukrywam, że dość często sprawiają wiele kłopotów i zabierają nam mnóstwo czasu, ale do ich naprawy podchodzimy z pasją. Ta strona przeznaczona jest dla posiadaczy zacisków hamulcowych do pojazdów zabytkowych, właścicieli old i youngtimerów, rzadkich pojazdów, zarówno samochodów jak i motocykli, choć zdarzają się także samoloty i inne pojazdy włącznie z gąsienicowymi 🙂
Co oferuję moim Klientom:
- Absolutnie indywidualne podejście do tematu
- Naprawy odtworzeniowe włącznie z odbudową na bazie innych zacisków
- Toczenie niedostępnych części
- Szlifowanie, honowanie korpusów itp
- Dobieranie uszczelniaczy, zamawianie na wymiar
- Cynkowanie, lakierowanie itp
- Poszukiwanie części niedostępnych na rynku (tylko pod warunkiem regeneracji zacisków w moim zakładzie)
- Możliwość pośredniczenia w zakupie zacisku używanego z przeznaczeniem do regeneracji. Posiadam dostęp do ponad 3000 pozycji od 1960 do 2000 roku (tylko pod warunkiem regeneracji zacisków w moim zakładzie)
Jakie rodzaje zacisków hamulcowych do pojazdów zabytkowych naprawiamy? Wszelkiego typu, ale najczęściej:
ATE np. z Morris Mini, Volvo P122, Mercedes W100 czy W111 lub VW 1600, Alfa Romeo 1300GT, Talbot Simca, NSU, Ferrari Testarossa
Girling np. z Triumph Herald, Mercedes, Vauxhall Victor, Jaguar e-Type, Saab 900
Bendix np. z Fiat 500 101 z 62r czy Peugeot J9 lub Renault 8, Fiat 125
AP Lockheed np. Saab Sonet, Formula 2 lub F3, Rickman cr900
Delco Moraine dla np. Excalibur lub Chevrolet Camaro, Corvette
Wynalazki konstrukcyjne 🙂 dla np. Pontiac Fiero, Citroen 2CV, Rolls Royce oraz inne nietypowe zaciski do wszelkich pojazdów zabytkowych.
Zaciski hamulcowe do pojazdów zabytkowych – jaka jest cena naprawy? Jaki jest czas naprawy ?
Cena regeneracji zacisku hamulcowego uzależniona jest od wielu czynników. Naprawa może okazać się prosta i tania, gdyż są na rynku części zamienne, wtedy koszt naprawy jest praktycznie taki sam jak zacisków do aut współczesnych. Bywa czasem że koszty pozornie są duże a wynikają z konieczności korzystania z usług innych firm: tokarza, ślusarza, spawacza, dorobienia uszczelek lub sprężyn, galwanizerni, itp. Dlatego i czas naprawy bywa bardzo różny.
Poniżej kilka zdjęć realizacji odbudowy.
Zapraszam wszystkich pasjonatów starszej motoryzacji do kontaktu
Pozdrawiam serdecznie – Michał